Nowe zasady dotyczące cookies

Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies. Pliki te pozwalają nam na podwyższanie jakości naszych stron oraz dostosowanie ich do indywidualnych preferencji użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W dowonym czasie można dokonać zmiany ustawień dla tych plików.
Więcej informacji na temat plików cookies

Kserokopiarki, Plotery, Skanery - serwis Canon w Warszawie

Autoryzacja Cnon

  Od 20 lat z marką Canon

imageRUNNER 1730i
imageRUNNER ADVANCE 400i, 500i

Sprinterska 3 w segmencie A4

50..40..30.. START
teraz szybciej osiągniesz sukces w biznesie

Skończyły się żarty, nie masz już wytłumaczenia, zwycięstwo jest pewne. Nowe wielofunkcyjne kserokopiarki A4 teraz na dopingu.
Modele Canon iR-1730i, iRA-400i, iRA-500i odpowiednio z prędkościami 30,40 i 50 stron na minutę dadzą Ci przewagę w każdym zadaniu.

seria imageRUNNER 1133

iR-1133, iR-133A, iR-1133iF
3 japońskie scyzoryki

Modele Canon iR-1133, iR-1133A, iR-1133iF to niewielkie drukarko kopiarki z kolorowym skanerem. W standardzie posiadają funkcję druku dwustronnego dokumentów do formatu A4 z prędkością 33 str./min. Urządzenia przeznaczone są dla małych i średnich grup roboczych.

nowe kserokopiarki A3
imageRUNNER 2202 i 2202N

Przyśpieszona niezawodność w segmencie A3

        Dwa podstawowe modele kserokopiarek czarno-białych A3 Canon doczekały się nowego wcielenia. imageRUNNER 2202 i iR-2202N to przyśpieszone wersje poprzedników. Kopiowanie i drukowanie lokalne do formatu A3 oraz przystępna cena to niezaprzeczalne zalety tych konstrukcji

Strona główna › Pomoc

Pomoc

UWAGA !!!
Strona nie jest sklepem internetowym. Działa jako strona firmowa z katalogiem produktów marki Canon ( nie można dokonać zakupu poprzez tę stronę ) Nasz oferta adresowana jest do firm, instytucji oraz osób prowadzących działalność gospodarczą .  Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym . Dane adresowe w zakładce " KONTAKT


Poniższa informacja dotyczy funkcjonalności sklepu internetowego, będzie aktualna w momencie uruchomienia takiej funkcjonalności. Wiele informacji dotyczących poruszania po katalogu i wyszukiwania urządzeń z oferty może być bardzo przydatne.


PRYWATNOŚĆ i BEZPIECZEŃSTWO
Polityka prywatności
Bezpieczeństwo zakupów

REJESTRACJA, ZAMAWIANIE
Rejestracja w sklepie
Logowanie i wylogowanie
Wyszukiwanie produktów
Operowanie koszykiem
Finalizowanie zamówienia
Realizacja zamówienia


TWOJE ZAKUPY
Sprawdzenie statusu zamówienia
Przeglądanie historii zamówień
Zmiana danych osobowych/firmy
Dodanie nowego adresu wysyłki

DOSTAWA TOWARU
Czas realizacji zamówienia
Wybór sposobu dostawy
Koszty wysyłki

PŁATNOŚCI i FAKTURY
Sposoby płatności
Wystawianie faktur


GWARANCJA i REKLAMACJE
Gwarancja na kupione produkty
Reklamacje i serwis
Zwrot towaru

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są przetwarzane przez ADA-d service z siedzibą w Warszawie przy ul. Wynalazek 3,
przechowywane są natomiast na serwerach firmy AMM- KOMPUTER, 61-622 Poznań ul. Naramowicka 28, tel.061 826-91-20, e-mail: biuro@amm.net.pl.

Oświadczenie
Celem niniejszego oświadczenia jest powiadomienie Państwa o zasadach ochrony danych osobowych zbieranych podczas transakcji internetowych oraz rejestracji nowego Klienta w sklepie www.canonada.pl. Powierzone nam dane są przetwarzane wyłącznie do realizacji zamówień. Firma ADA-d service nie sprzedaje, nie wypożycza ani nie udostępnia w żaden sposób danych osobowych przesłanych za pośrednictwem witryny internetowej.
Zgodnie z ustawą "o świadczeniu usług drogą elektroniczną" z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) z naszej strony nie zostanie wysłana żadna oferta handlowa oraz informacja o promocjach, jeśli Klient sobie tego nie życzy.
Dane osobowe mogą zostać ujawnione bez zgody danego użytkownika na podstawie przepisów lub postanowienia sądu, w ramach współpracy z organami ścigania lub w celu ochrony majątku lub praw umownych firmy ADA-d service

Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - po zarejestrowaniu się na stronach www.canonada.pl odnośnik Moje Konto, użytkownik ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.01.20004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

do góry

BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW

Wszystkie dane zbierane podczas transakcji są chronione protokołem SSL, szyfrującym wymieniane informacje od chwili rozpoczęcia transakcji aż do jej sfinalizowania.

Certyfikat zabezpieczeń
Zakładając konto lub logując się na swoje konto w naszym sklepie, bądź też przechodząc do kasy, Państwa przeglądarka internetowa może wyświetlić "Alert zabezpieczeń" mówiący że: "Certyfikat zabezpieczeń został wydany przez firmę, której nie zaklasyfikowano do grupy godnych zaufania". Znaczenie komunikatu jest takie, że producent przeglądarki (implementacji protokołu SSL) przyjął kilka urzędów certyfikacji jako zaufanych (najbardziej znanym jest VeriSign). Ponieważ "wiarygodne" urzędy certyfikacji (czyli te wpisane domyślnie w przeglądarkę) świadczą głównie usługi dla sektora bankowego, pobierają bardzo duże opłaty za udzielenie certyfikatu, dlatego poszczególni dostawcy Internetu lub usług (w naszym przypadku AMM Komputer) udzielają własnych certyfikatów. Jest to tanie, bezpieczne i wygodne rozwiązanie. Dla Klienta ma to znaczenie takie, że cała komunikacja z naszym sklepem jest szyfrowana i poufna. Dla zwiększenia bezpieczeństwa nie prosimy o podawanie tajnych danych (np. numeru karty kredytowej), ale dzięki szyfrowaniu chronimy dane adresowe naszych Klientów.
Klient może więc bez obawy zainstalować certyfikat naszego sklepu jako zaufanego i wiarygodnego partnera, wówczas nie będzie pojawiał się "Alert zabezpieczeń".

Sklepy internetowe które nie stosują zabezpieczenia SSL, czyli cała wymiana danych jest prowadzona otwartym tekstem, unikają pojawiania się komunikatu o braku zaufania dla certyfikatu, stwarzając pozory bezpieczeństwa, podczas gdy wszystkie dane wpisywane przez Klienta można odczytać przy pomocy dostępnych w Internecie programów.

Znaczniki kontekstu klienta (cookies)
Oprogramowanie sklepu automatycznie otrzymuje i zapisuje na serwerze dane pochodzące z przeglądarek odwiedzających witrynę, w tym: adres IP komputera odwiedzającego oraz inne informacje, wykorzystując znaczniki kontekstu klienta (cookies).
Dane takie, pochodzące z tysięcy odwiedzin witryny, są agregowane i analizowane razem. Umożliwia to poznanie tendencji odwiedzin witryny firmy, określenie najpopularniejszych elementów oraz danych dostępnych na tych witrynach. Jednakże mają Państwo możliwość poinformowania nas o tym, że nie życzą sobie wykorzystywania takich informacji w przyszłości.

do góry

REJESTRACJA W SKLEPIE

Rejestracja jest bardzo prosta, zajmuje tylko chwilę, system prowadzi Klienta przez cały proces rejestracji. Pola oznaczone gwiazdką muszą być wypełnione obowiązkowo. Dane te są niezbędne do prowadzenia korespondencji, wystawiania faktur i adresowania przesyłek do Państwa.
Oczywiście w naszym sklepie zakupów można również dokonywać bez zakładania konta. W tym przypadku, podczas finalizacji transakcji Klient zostanie poproszony o podanie niezbędnych danych, jednak żadna z tych danych nie zostanie w naszej bazie.

Usuwanie danych:
Każdy użytkownik ma prawo do wglądu i poprawienia po zalogowaniu oraz usunięcia swoich danych osobowych zgromadzonych przez Sklep canonada.pl

do góry

LOGOWANIE i WYLOGOWANIE

Takie operacje jak złożenie zamówienia, sprawdzenie statusu zamówienia, przeglądanie historii dokonaych zakupów czy aktualizacja swoich danych wymagają zalogowania się. Podczas logowania się w canonada.pl należy podać nazwę konta (login) i hasło dostępu. Po prawidłowym zalogowaniu w prawym górnym narożniku każdej strony wyświetlane jest imię i nazwisko zalogowanej osoby.

Warto pamiętać:

  • po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu naszej witryny kliknij na link "wyloguj" znajdujący się w prawym menu
  • nikomu nie udostępniaj loginu i hasła do Twojego konta
  • Nigdy nie zwracamy się do Użytkowników o udostępnienie nam loginu lub hasła. W sieci jest wiele osób które mogą chcieć uzyskać od Ciebie informacje na Twój temat i użyć ich przeciwko Tobie lub innym osobom

do góry

WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW

Wyboru produktu dokonujemy z menu kategorie po lewej stronie ekranu lub wybierając link Produkty w nagłówku strony. Główna kategoria menu może zawierać podkategorie-rodzaje produktów. Należy wówczas z wyświetlonego spisu wybrać odpowiednią podkategorię wewnątrz, w której znajdują się konkretne modele produktu . Listę wyświetlonych produktów można dodatkowo ograniczyć wpisując wybranego producentów, cenę produktu oraz datę wprowadzenia do sprzedaży. Klikając na model produktu wyświetlony zostaje jego dokładny opis, zdjęcie oraz cena.

Najszybszym sposobem dotarcia do danego produktu jest skorzystanie modułu wyszukiwarki "Szukaj w sklepie". W okienku można wpisać jedno lub kilka słów opisujących szukany produkt i nacisnąć Enter lub kliknąć przycisk . W odpowiedzi zostanie wyświetlona lista tych produktów, które w nazwie lub opisie zawierają wszystkie wpisane słowa.

Wskazówka: jeśli nie jesteś pewien, w jaki sposób należy do pola "Szukany tekst" wpisać oznaczenie szukanego produktu, zwłaszcza, czy dane słowa i symbole pisze się łącznie czy osobno, to należy dla poprawy skuteczności wyszukiwania wpisywać zawsze osobno. Na przykład, jeśli chcesz odszukać i sprawdzić ile kosztuje urządzenie "Canon iR-1022iF" to najlepiej jest wpisać ciąg znaków "ir 1022 if". Innymi słowy, spacja wpisana do pola szukaj zastępuje dowolny ciąg znaków.

do góry

DODAWANIE DO KSZYKA

Aby zamówić wybrany produkt należy go umieścić w wirtualnym koszyku sklepowym. Służy do tego przycisk wyświetlany przy każdym produkcie. Umieszczenie wybranego produktu w koszyku nie oznacza jego zakupu można się z tego wycofać . Aktualna zawartość koszyka jest wyświetlana w oknie koszyk po prawej stronie. Po wyświetleniu zawartości koszyka można dokonać zmiany zamówionej liczby produktów, albo całkowicie usunąć dany produkt z koszyka. W celu zmiany ilości produktu należy w okienko wpisać nową ilość produktu i kliknąć przycisk Aby usunąć produkt z kosza należy zaznaczyć okienko USUŃ i kliknąć przycisk

do góry

FINALIZOWANIE ZAMÓWIENIA

Gdy w koszyku znajdują się produkty, które chcesz kupić można przystąpić do finalizowania zamówienia. W tym celu należy kliknąć przycisk . Składając zamówienie klient proszony jest o podanie / wybranie:

  1. adresu wysyłki (z książki adresowej lub nowego)

  2. metody wysyłki (firmy przewozowej , odbiór własny)

  3. swoich uwag lub komentarzy do zamówienia (nie jest obowiązkowe)

  4. sposobu zapłaty

Na zakończenie wyświetlane jest i przesyłane e-mailem Potwierdzenie Zamówienia.

do góry

REALZACJA ZAMÓWIENIA

Dla zamówień z płatnością "gotówka przy odbiorze" realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą jego akceptacji przez sprzedającego, o czym jesteście Państwo informowani przez zmianę statusu na "Zamówienie w trakcie realizacji".
Realizację wszystkich zamówień finansowanych przedpłatą 100%, rozpoczniemy z chwilą otrzymania wpłaty zaliczki (status zamówienia: Oczekujemy na wpłatę 100%). Po otrzymaniu wpłaty wysyłamy do Państwa potwierdzenie oraz zmieniamy status zamówienia na "Zamówienie w trakcie realizacji".
Kiedy towar będzie gotowy do wysłania (1-14 dni), nasz konsultant skontaktuje się z Państwem telefonicznie celem ustalenia dogodnego dla Państwa terminu dostawy.
Po wysłaniu towaru, przekażemy Państwu nr DHL przesyłki (status można sprawdzać na stronie http://62.89.106.71), a kurier DHL ustali telefonicznie godzinę dostawy.

do góry

SPRAWDZENIE STATUSU ZAMÓWIENIA

Status zamówienia pokazuje na jakim etapie realizacji znajduje się dane zamówienie:
OCZEKUJE- zamówienie czeka na przetworzenie, kontaktujemy się z klientem
POTWIERDZONE- zamówienie zostało potwierdzone, że jest aktualne i prawdziwe, sprawdzamy możliwość realizacji
W REALIZACJI- zamówienie zostało przyjęte do realizacji (jeśli towaru nie było w magazynie, to ten status oznacza, że towar dla Ciebie został zamówiony i czekamy na jego dostawę),
ZREALIZOWANE- zamówione produkty zostały wysłane lub odebrane osobiście,

ANULOWANE- zamówienie zostało anulowane: na życzenie klienta, niemożności skontaktowania się z klientem, lub braku możliwości realizacji zamówienia.

Status Twojego zamówienia możesz obejrzeć po kliknięciu w górnym menu na przycisku TWOJE KONTO. Jeśli nie jesteś w tym momencie zalogowany to zostaniesz poproszony o podanie loginu i hasła. Na stronie wyświetlane są nie zrealizowane jeszcze zamówienia z podaniem ich aktualnego statusu.

do góry

PRZEGLĄDANIE HISTORIA ZAMÓWIEŃ

Aby obejrzeć wszystkie historyczne zamówienia należy w prawej kolumnie sekcja MOJE KONTO kliknąć link HISTORIA KONTA. Zamówienia wyświetlane są w kolejności od najnowszego do najstarszego. Po kliknięciu na numerze zamówienia wyświetlane są pełne dane wybranego zamówienia.

do góry

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH/FIRMY

Jeśli zmieniły się Twoje dane osobowe lub dane firmy to dla poprawnej realizacji kolejnych zamówień należy uaktualnić dane w sklepie canonada.pl. W tym celu, na stronie MOJE KONTO w sekcji Moje Konto mamy link: pokaż lub zmień dane mojego konta , który umożliwia modyfikację danych.

do góry

NOWY ADRES WYSYŁKI

Każdy klient może zapamiętać w sklepie do 5 adresów, na które będą wysyłane zamówione produkty. Jeśli jest ich kilka to wyboru adresy dostawy dokonuje się każdorazowo w chwili składania kolejnego zamówienia. Aby zapamiętać nowy adres wysyłki towaru należy w panelu MOJE KONTO kliknąć link pokaż lub zmień wpisy w mojej książce adresowej. Wówczas zostaną wyświetlone aktualnie pamiętane adresy, a po kliknięciu przycisku mamy możliwość wpisania i zapamiętania nowego adresu.

do góry

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA i TERMIN DOSTAWY

Dostawa towaru pod wskazany adres następuje przeważnie w ciągu 1-14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (nie liczymy sobót i świąt). Przeczytaj uważnie poniżej, od czego ten czas zależy i w jakich sytuacjach może się wydłużyć.

Termin, w jakim zamówiony towar zostanie dostarczony pod wskazany w zamówieniu adres zależy od dwóch czynników:
1) czasu realizacji zamówienia w canonada.pl, czyli czasu jaki upływa od momentu złożenia zamówienia do momentu wysłania paczki, oraz
2) czasu dostarczenia wysłanej paczki przez firmę dostarczającą.
Czas, jaki upływa od momentu zamówienia do momentu wysłania paczki (czas realizacji zamówienia w canonada.pl) wynosi najczęściej 1 dzień roboczy w przypadku zamówień złożonych do godziny 13-tej. Może się on wydłużyć z następujących powodów:
  • zamówienie złożone po godz. 15-tej, będzie przetwarzane następnego dnia
  • brak kontaktu z klientem, nie można potwierdzić zamówienia
  • wybrano zapłatę przelewem, czekamy na wpływ środków na konto, aby wysłać paczkę bez pobrania
  • któregoś z zamówionych produktów nie ma w lokalnym magazynie, trzeba sprowadzić z innego
  • zamówiony produkt, z uwagi na jego specyfikę, z założenia jest sprowadzany od producenta/dystrybutora na zamówienie klienta
  • występuje chwilowy lub czasowy brak produktu na rynku, uzgadniamy z klientem orientacyjny czas realizacji

Czas doręczenia wysłanej od nas paczki zależy od wybranego przez Państwa sposobu dostawy. Paczki wysłane kurierem doręczane są następnego dnia roboczego. Przesyłki wysłane Pocztą Polską doręczane są najczęściej w ciągu 2-2 dni. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej, dłuższe czasy doręczenia nie stanowią podstawy do wnoszenia reklamacji.

Tak więc, jeśli wybrany przez Państwa towar mamy na magazynie, to od chwili złożenia zamówienia do chwili odebrania towaru mija najczęściej od 1 do 4 dni roboczych. W sytuacji, kiedy zamówiony produkt nie jest akurat dostępny, skontaktujemy się z Tobą podając orientacyjną datę dostępności towaru. Będziesz miał możliwość podjęcia decyzji, czy chcesz poczekać, czy raczej anulować zamówienie.

do góry

WYBÓR SPOSOBU DOSTAWY

W pierwszym kroku wysyłania zamówienia każdy klient proszony jest o wybranie sposobu dostawy zamówionych produktów. Aktualnie oferujemy następujące sposoby dostawy:
  • Poczta Polska
  • Firmy kurierskie
  • Dostawa transportem canonada.pl - tylko Warszawa i okolice
  • Odbiór własny z magazynu Warszawa ul. Wynalazek 3*
  • zamówiony produkt, z uwagi na jego specyfikę, z założenia jest sprowadzany od producenta/dystrybutora na zamówienie klienta

(*) UWAGA! Odbiór własny w siedzibie firmy jest możliwy najczęściej po godz. 13-tej następnego dnia od złożenia zamówienia. Przy zamówieniach z odbiorem własnym prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym biurem, w celu uzgodnienia szczegółów.

do góry

KOSZT WYSYŁKI

Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 3.000 zł brutto, to zamówione produkty są wysyłane na koszt klienta zgodnie z cennikiem:

Sposób dostawy

Przewidywany czas dostawy

Całkowity koszt dostawy

Firma kurierska 1-2 dni 25,00 zł netto ( 30,50 zł brutto )
Poczta Polska 2 do 4 dni 14,00 zł netto ( 17,08 zł brutto)
Przesyłki wielkogabarytowe ( Paleta ) 1-2 dni 100,00 zł netto (122,00 zł brutto)
Odbiór własny 24 h w dni robocze
(pon.-pt. 9:00 - 16:00)
-
Dostawa na terenie Warszawy 1 dzień 10,00 zł netto (12,20 zł brutto)

Przy zamówieniach o wartości powyżej 3.000 zł brutto produkty wysyłamy na nasz koszt. UWAGA: Nie dotyczy przesyłek wielkogabarytowych przesyłanych na paletach, towarów w cenach promocyjnych oraz urządzeń serii iR, iRC, iRAC, iPF

do góry/a>

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Klient może wybrać następujące sposoby płatności:
  • zapłata za pobraniem (tylko do 5000 zł) - zapłata u listonosza lub kuriera w chwili odbierania przesyłki
  • zapłata przelewem - towar jest wysyłany po wpłynięciu należności na konto
  • zapłata gotówką - kiedy towar jest odbierany osobiście w Warszawie

W przypadku wybrania zapłaty za pobraniem i zamówień przekraczających 1000 zł brutto klient może zostać poproszony o wpłatę zaliczki w wysokości 20% wartości zamówienia, w celu jego uwiarygodnienia. Towar jest wysyłany po wpłynięciu zaliczki na konto. Różnica między wartością zamówienia, a wpłaconą zaliczką, stanowi kwotę pobrania przy odbiorze przesyłki.

W przypadku zamówień przekraczających 5000 PLN brutto, z uwagi na osiągnięty limit pobrań gotówkowych w firmie kurierskiej, część lub całość należności musi być zapłacona przelewem na konto. Ewentualna różnica będzie stanowić kwotę pobrania przy odbiorze przesyłki.

W przypadku firm i nawiązania z nami stałej współpracy, istnieje możliwość przyznania kredytu kupieckiego oraz regulowania należności przelewem z odroczonym terminem płatności.

do góry

WYSTAWIANIE FAKTUR

W przypadku zamówień, w których nabywcą jest firma, do każdego zamówienia jest automatycznie wystawiana i wysyłana faktura VAT.
W przypadku osób fizycznych i zamówień o małej wartości, fakturę wysyłamy tylko drogą elektroniczną w pliku *.pdf .

do góry

GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY

Wszystkie produkty objęte są gwarancją, której okres waha się od 3 do 60 miesięcy. Jeśli w opisie danego produktu w sklepie brakuje informacji o gwarancji to prosimy o wysłanie zapytania e-mailem na adres: canonada@canonada.pl

Każdy produkt może otrzymać jeden z dwóch rodzajów gwarancji:
1. Gwarancja producenta - warunki gwarancji i procedura reklamacyjna podane są na dołączonej do produktu oryginalnej karcie gwarancyjnej
2. Gwarancję /ADA-d service/canonada.pl, której okres podany jest na dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej.
UWAGA: Gwarancja ADA-d service/canonada.pl jest ważna wyłącznie przy spełnieniu następujących warunków:
  1. Klient zgłaszający reklamację z tytułu wady produktu dokonał jego zakupu bezpośrednio w sklepie canonada.pl, a nie od osoby trzeciej;
  2. Uszkodzenia produktu wynikają z jego WADY UKRYTEJ, a nie na skutek: uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy;
  3. Produkt musi zostać dostarczony wraz kopią (ksero) karty gwarancyjnej oraz dokumentu zakupu; w przypadku zagubienia tych dokumentów firma ADA-d service/canonada.pl nie wydaje duplikatów,
  4. Produkt musi być dostarczony w komplecie to znaczy w oryginalnym opakowaniu, z wszystkimi kablami, dokumentami, sterownikami i innymi elementami z jakimi został zakupiony oraz musi posiadać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne z widocznymi numerami;
  5. Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia;

do góry

REKLAMACJE i SERWIS

W przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia w okresie gwarancyjnym sposób postępowania zależy od rodzaju gwarancji udzielonej na dany produkt.

Jeżeli produkt posiada oryginalną gwarancję producenta to sposób postępowania, w tym adresy autoryzowanych punktów serwisowych, podane są na karcie gwarancyjnej. Należy zapoznać się dokładnie z procedurą zgłoszenia reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta i wykonać ją krok po kroku.

W przypadku, kiedy produkt posiada gwarancję ADA-d service/canonada.pl, należy go dostarczyć lub przesłać na nasz adres: ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa. Przesyłany produkt musi spełniać warunki opisane powyżej (GWARANCJA NA ZAMÓWIONE PRODUKTY).
UWAGA: reklamacje z tytułu gwarancji będą uwzględniane wyłącznie przy spełnieniu wszystkich warunków, o których mowa w poprzednim punkcie. W przypadku nie spełnienia któregoś z powyższych warunków, reklamacja nie będzie uwzględniana i produkt zostanie odesłany z powrotem na koszt klienta.
Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. Za datę uznania zasadności reklamacji uznawany jest dzień, w którym towar został dostarczony w komplecie (przez nabywcę, pocztę polską albo kuriera) do siedziby ADA-d service/canonada.pl. W przypadku niekompletności dostarczonego produktu Klient jest zobowiązany do uzupełnienia braków.
Termin rozpatrzenia gwarancji może być wydłużony o dodatkowe 14 dni roboczych, jeśli naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub innych działań serwisowych nie możliwych do realizacji w krótszym terminie.

do góry

ZWROT TOWARU

Zgodnie z ustawą Konsumenci, którzy dokonali zakupu produktu w canonada.pl, mają prawo zwrócić go z powrotem w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne, kompletne i nienaruszone opakowanie. Kwotę 100% ceny produktu zwracamy na podane przez klienta konto bankowe w terminie 14 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlegają poniesione przez nas koszty transportu.

Procedura zwrotu towaru:
  • Klient przesyła do canonada.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  • canonada.pl weryfikuje zasadność zwrotu i nadaje sprawie numer RMA.
  • Klient dostarcza zwracany produkt do canonada.pl osobiście lub wysyłając go na swój koszt firmą kurierską , w terminie do 14 dni. Wysłana paczka musi mieć widoczne oznaczenie RMA nadane przez canonada.pl
  • canonada.pl weryfikuje stan produktu i kompletność opakowania. Uwaga: produkty noszące jakiekolwiek ślady używania (np. zarysowania, zerwane folie, usunięte zabezpieczenia, uszkodzone opakowanie) są zwracane do nabywcy na jego koszt.
  • ADA-d service/canonada.pl przekaże na konto kupującego pieniądze w terminie 14 dni.

do góry

Aktualności

Data: 03.09.2016
Canon imageRUNNER ADVANCE C5535i - NOWOŚĆ w segmencie A3 kolor
Canon wprowadza nową serię kserokopiarek kolorowych A3 iR ADVANCE C5500
Data: 30.10.2015
Canon MF724Cdw, MF728Cdw i MF729Cx nowości w segmencie kolor A4
Nowe kolorowe urządzenia wielofunkcyjne Canon MF724Cdw, MF728Cdw oraz MF729Cx. Kolor w segmencie A4 dla małych i średnich firm z nowym ekranem dotykowym rodem z telefonów komórkowych.
Data: 30.10.2015
Canon imageRUNNER ADVANCE C3320, C3330 zapowiedź Canon
iR ADV-C3320 i iR ADV-C3325i, iR ADV C3330i nowe kolorowe urządzenia wielofunkcyjne A3 dla małych i średnich biur
Data: 12.02.2015
Canon imageRUNNER C1225, C1225iF oraz iR-C1325iF i IR-C1335iF nowości 2015 roku
Canon wprowadza do ofert nową serię kserokopiarek kolorowych A4 serii imageRUNNER. Będą to 4 modele iRC1225, iRC1225iF, iRC1325iF oraz iRC1335iF.